Która reklama w sieci przyniesie zysk?

Deal Score+1

Reklam w sieci ukazuje się miliony dziennie, mimo iż większości użytkowników to irytuje i utrudnia przeglądanie stron online, to mimo wszystko reklama internetowa jest skuteczna i przynosi zamierzone efekty. Niemal każdy portal, nawet te mniej popularne portale są naszpikowane reklamami równej formy i wielkości.

Reklama nie tylko w prasie

Niemal każdy portal, nawet te mniej popularne portale są naszpikowane reklamami równej formy i wielkości. Grające i migające to już przeżytek na korzyść krótkich spotów video, ciekawych quizów i innych form reklamowych, wykreowanych tak by wzbudzić sobą zainteresowanie użytkownika. Im bardziej reklama jest charakterystyczna i wyrazista tym bardziej zwraca na siebie naszą uwagę, co czasami przynosi efekt irytacji to mimo to użytkownicy kojarzą dany produkt lub firmę, która w ten sposób się reklamowała.

Zupełnie czymś innym są reklamy inteligentne, które działają podświadomie nie rzucając się w oczy indoktrynują nas niepozornymi treściami, które niby wyrażają klienci i osoby nie związane z firmą, produktem. Treści niby nie związane z reklamą są najczęściej najcenniejsze z punktu widzenia marketingu w sieci. Marketing internetowy w Polsce dopiero się rozwija, dlatego dla wielu firm działania typu SEO lub SEM są nowością.

Internet miejsce promocji Twojej reklamy

Internet to świetne miejsce na reklamę, idealny nośnik reklamy, który pozwala na szybką zmianę i wiele możliwości, interaktywne formy marketingu internetowego. Reklama w internecie niestety nie należy do tanich, chcąc być zauważonym pośród gąszczu wszelkich reklam powinniśmy nie tylko wydać sporą sumę na wielkość i intensywność wyświetleń naszej reklamy w popularnych miejscach, jak powszechnie używane portale informacyjne, serwisy tematyczne, strony rozrywkowe i hobbystyczne, a także formy niekonwencjonalne jak mailing, fora internetowe, social media, czy kampanie SEM AdWords i inne.

Coraz częściej jako użytkowników bardzo nas irytują natrętne reklamy w sieci, zwłaszcza reklamy pop up, które trudno wyłączyć nie oglądając ich. W ten sposób możemy klientów jedynie stracić, dlatego też coraz częściej firmy organizują kampanie inteligentnego marketingu szeptanego, który w profesjonalny sposób przynosi dużo większe efekty niż kosztowne kampanie reklamowe polegające na wyświetleniach reklam internetowych w różnych miejscach stron wybranych osobiście lub automat na podstawie zadanych kryteriów.

https://hadalawojciech.pl/

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło