8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

Deal Score0

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Ludzie znamy, że zabieg ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie zbyt wielkiej dozy gazie i dieta uboga w rezultaty i warzywa nie wróżą nic ciekawego. Czynniki te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Jest chociaż niemało przydatnych, i dodatkowo efektywnych kroków pozwalających zapobiec tegoż szaleństwa.

kup traz

 

 

Poniżej prezentujemy 8 owoców, jakie o jeść, by uniknąć chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie owoców w obiektu obniżenia zbyt dużego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki szerokiej zawartości potasu. Widzi się, że potas zwiększa odporność skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi ustalonemu w owocach wysokie ciśnienie tętnicze mocno się obniży. Banany można jeść jak odrębną przekąskę lub podać je do jogurtu lub do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z ziole miąższem zawierają potas, również jak pomidory i banany. Zawierają oraz witaminę C, jaka dodaje jako przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden owoc kiwi zaspokaja 9% dziennego zamówienia na potas, 7% na magnez i 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie wyciągu z dwóch pomarańczy każdego dnia pewno pomóc w obniżeniu ciśnienia tętniczego. Skutek w linie obniżenia ciśnienia można zauważyć po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu to mocno trwały owoc, który można jeść na ostro lub dusić w skórze soku. Jedyne z poszukiwań dowiodło, że picie filiżanki wyciągu z granatu choć raz dziennie przez cztery tygodnie pewno pomóc w obniżeniu ciśnienia tętniczego.

Sok z granatu może znaczyć element zdrowego śniadania. Pamiętaj jednak, aby zobaczyć ilość cukru, jak kupujesz gotowy sok. Dodatek cukru może stracić zbawienny wpływ napoju na zdrowie.

Papaja

Ten daleki owoc obniżający ciśnienie posiada wysokie rozwiązanie dla osób zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas oraz nowy składnik o potwierdzonym działaniu obniżającym ciśnienie u dziewczyn z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna małej wysokości brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zamówienia na potas, 3% na magnez i 1% na wapń.

Dla pań na wypłacie obniżającej ciśnienie świetną wersją dla młodej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych efektów mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem produkty można rozmrozić albo zrobić koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie dokonane w Finlandii wskazuje, że piękna zawartość likopenu, czyli karotenoidu ujętego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie opisane w dziele Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku od 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u dziewczyn z szerokim poziomem likopenu zmniejszało się o 55%.

Arbuz

Arbuz powoduje maksymalną dawka wody dzięki czemu korzystnie wchodzi na postaci z podniesionym ciśnieniem krwi czy z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz może jeszcze zapobiegać wzrostowi ciśnienia u dziewczyn z prawidłowym ciśnieniem krwi.

Ponadto owoc ten uczy L-cytrulinę, która ułatwia regulację ciśnienia tętniczego także je opuszcza. Wśród tego aminokwasy zawarte w arbuzach mogą hamować wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane wyciągi z bananów i warzyw. Czy jest piękna bowiem istotniejszego w byciu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Rejestracja Nowego Użytkownika
Resetuj Hasło